صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در مشهد برگزار شد

تاریخ ایجاد   شنبه, 24 تیر 1402     بازگشت

مشهد-ایرنا- همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده عصر چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم مشهد در گرمای ۴۰ درجه این کلانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع که با حضور پرشور بانوان جوان همراه بود، بسیاری از مسوولان استانی و شهری نیز حضور داشتند.

حاضران در این اجتماع همگی پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشتند. گرمای هوا به اندازه ای بود که خودروهای آب‌پاش مدام با پاشیدن آب میان مردم را خنک می کردند.
مشارکت کنندگان در این اجتماع پلاکاردهایی با عناوین، "حجاب زن کوبنده تر از خون شهداست، ایمان ندارد آنکه حجاب ندارد، مسوولان سه قوه فتنه کشف حجاب را خنثی کنید، خواهر بی حجاب من
می دانی موهای قشنگت شده طناب دار جوانان مملکت، بی حجابی اختلاس از دل مردان" و دیگر شعارها در دست داشتند.

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در مشهد برگزار شد


اجتماع کنندگان در حالی که تصاویری از شهدای اغتشاشات سال گذشته را در دست داشتند، با سر دادن شعارهایی، دولت های استعماری غربی و ساده انگاری برخی از جوانان را عامل تخلفات قانونی و شرعی در کشور دانستند.
اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده از میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و در میان مسیر غرفه های با محوریت ارائه خدمات فرهنگی برپا شده بود.

شرکت کنندگان در این اجتماع پس از حضور در حرم مطهر رضوی با حضور در مسجدگوهرشاد از سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بهره مند شدند. 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک