صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
اعزام نیم ضریح حرم امامین عسکریین (ع) برای تبرک جستن زنجانی‌ها

تاریخ ایجاد   جمعه, 7 مهر 1396     بازگشت

 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات،  همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، کاروان کربلا حامل نیم‌ضریح سرداب حرم مطهر امامین عسکرین(ع) برای زیارت و تبرک اهالی شهرها و روستاهای استان زنجان اعزام شد.

این کاروان به مدت ۱۵ روز در تعدادی از روستاها و همه شهرهای استان زنجان حضور خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از اربعین امسال جهت نصب، به شهر مقدس سامرا اعزام می‌شود.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم اعزام ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و ماه محرم، اظهار کرد: امسال تقارن این ایام با آغاز هفته دفاع مقدس باید فرصتی برای یادآوری این مساله باشد که دفاع مقدس ما با تاسی به عاشورای سیدالشهداء (ع) بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از بزگترین وقایعی است که از عاشورا درس گرفته است، تصریح کرد: تقارن روز اول ماه محرم با هفته دفاع مقدس باید این مساله را برای ما تداعی کند که استکبار جهانی و تمام سران کفر شرق و غرب در برابر جمهوری اسلامی ایستادند ولی اراده الهی بر یاری حق بود.

برپایی 10موکب اربعین با همت خیرین زنجانی

رییس ستاد عتبات عالیات استان زنجان نیز با اشاره به اینکه همه خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی از محل کمک‌ها و نذورات مردمی است، گفت: سال گذشته مردم استان زنجان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این منظور کمک کردند .

ذبیح‌الله بابایی اظهار کرد: امسال ۱۰ موکب از استان در کشور عراق مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال یک موکب خواهران هم در نظر گرفته شده است، گفت: امسال نیز ارائه خدمات به زائران از ۱۰ روز مانده به اربعین آغاز و تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد.

بابایی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به زائران حسینی از محل کمک‌ها و نذورات مردمی است، گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در موکب‌ها و در راستای خدمت به زائران هزینه شد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بتوان خدمات خوبی با حضور مردم مومن استان به زائران ارائه داد.

این مسئول با اشاره به اینکه اعزام نیم‌ضریح حرم امامین عسکرین برای زیارت و تبرک اهالی شهرها و روستاهای استان صورت می‌گیرد، گفت: طبق درخواست شهروندان دوستدار اهل بیت (ع) که مشتاق زیارت این نیم‌ضریح قبل از اعزام و نصب در سامرا هستند این کاروان در شهرها و روستاهای استان حضور خواهد داشت.




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک