صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)
اللهّمَ صَلّ عَلي عَلي بنْ موسَي الرّضا المرتَضي الامامِ التّقي النّقي و حُجَّّتكَ عَلي مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثري الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكيَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّيَتَ عَلي اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.

ابزار ساخت متن های متحرک


 
موکب حسینی مرهمی بر آلام زلزله زدگان+گزارش تصویری

تاریخ ایجاد   چهارشنبه, 1 آذر 1396     بازگشت

 هنوز چند روزی از پایان کار موکب‌های اربعین نگذشته بود که زلزله غم سترگی را بر دل‌ها نشاند. موکب داران اربعین که هنوز گرد و غبار و خستگی خدمت به زائران پیاده‌ اباعبدالله الحسین(ع) از چهره‌های شان پاک نشده، کمر خدمت و امداد به زلزله زدگان غرب کشور بستند.این فرشتگان اکنون کربلا را در سرپل ذهاب و قصر شیرین جستجو می کنند.

در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه، ستاد بازسازی عتبات عالیات، فراخوانی به موکب‌هایی که در ایام اربعین حسینی مشغول خدمت به زوار بودند ارسال و از آنها برای حضور در مناطق بحران زده دعوت کرد.تعدادی از موکب‌ها و خادمان نیز با وجود اینکه بتازگی از مراسم اربعین بازگشته بودند با تمام توان مشغول جمع آوری اقلام و کمک های مردمی شده و طی روزهای گذشته در سرپل ذهاب و گیلان غرب مستقر شدند.هم اکنون این موکب‌ها با پخت نان و طبخ و توزیع غذا به هموطنان زلزله زده کمک می‌کنند

 

 

 

 

 

 

 

 

 




زیارت مجازی آنلاین حرم مطهر امام رضا(ع)

 

با انتخاب تصویر مربوط به هر صحن می توانید به صورت زنده  و مستقیم  به تماشای آن صحن بنشینید.

 


دلنوشته های فرشته های کوچک

           

تصاویر در اندازه اصلی را در نگارخانه - بخش دلنوشته ها دنبال کنید

گالری
 

امکانات

تمامی حقوق این سایت متعلق به سنتاد بازسازی عتبات عالیات می باشد Copyright © 2014 - All rights reserved.
طراحی سايت و بهينه سازی سايت توسط پورتال فراتک